zondag 27 april 2014

Kunstige Zondag; Ashley Mackenzie


Bij deze afbeelding bleef ik direct hangen. 
Zo mooi dat iemand in hersenen een in elkaar gedoken mannetje ziet. Het doet me een beetje denken aan mannetje malu. Alleen lijkt dit mensje meer bang dan verlegen.

Ashley Mackenzie heeft dit gemaakt. Ze maakt veel dingen die op de één of andere manier met geestelijke gezondheid te maken hebben. 

Deze is ook mooi:

Ontrafelen, ontwikkelen, ontwarren; woorden die bij mij opkomen als ik dit zie. Je schild afleggen en je 'werkelijke ik' laten zien (als zoiets als werkelijk ik bestaat)

En wat denk je van deze:


'Wanneer je de ander afwijst, wijs je eigenlijk jezelf af'.


Volgens mij geeft ze andere betekenissen aan haar werk dan dat ik doe ;-).
Als je daar nieuwsgierig naar bent, klik dan hier.

Veel plezier!

1 opmerking: