vrijdag 4 april 2014

Chaos

Afgelopen maand voelde ik me vooral

Met als gevolg dat ons huis volkomen is ontploft. Overal, echt overal waar je kijkt ligt troep.
Aaaargh!!!
In het weekend was ik begonnen met het opbergen van de post van 2012 (!?!?). 80% van de post kon gewoon weg. Dat ruimt wel lekker op.
Aan 2013 kwam ik nog niet toe. En nu liggen de postmappen dus al dagen te 'wachten' op de bank. 

Woensdagnacht was ik wakker. Om tot rust te komen pikte ik een boek uit mijn kast (Simplify your life) en voor ik het wist stond ik om 2 uur 's nachts beneden de onderste la van onze ladekast uit te ruimen. Wederom 80% weg. Handige la om de post doordeweeks in te bewaren. 

-Hm, waar leg ik nu dan mijn Ikea catalogus? Onder de salontafel...- 
2 dikke stapels papier lagen daar. Reclame, oude tijdschriften en andere zooi. Vooruit gelijk deze stapels ook opruimen. 90% weggegooid. 

Kopje thee, rijstwafel.
-Wat zooi in de keuken-
Dus ook de keuken maar even meegenomen. 

Half 5 lag deze dame weer.
Lekker moe en voldaan.
Niet zo raar dat ik 's avonds direct na het voorlezen eerder slaap dan dochterlief...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten