donderdag 2 oktober 2014

Buy-nothing-new dag 2.


Op weg naar de collegezaal vandaag stuitte ik op deze sleutelhangers die in 2 rijen aan een brug hangen. Volgens mij had ik het al eens eerder gezien, maar ik heb er toentertijd niet zoveel aandacht aan besteed. Nu had ik gelukkig mijn GSM bij de hand en kon ik een foto maken van al het vrolijks.

Met andere ogen naar de wereld om me heen kijken. 
Ik geloof dat het één van de doelstellingen is van buy-nothing-new, dat je met andere ogen naar je spullen kijkt. 
Mijn spullen heb ik niet zoveel gezien vandaag, want ik was aan het werk. Daardoor kon ik wel van het mooie Amsterdam genieten en van deze 'brugversiering'.

Wat betreft de het niets nieuws kopen;
vandaag alleen maar wat harinkjes gehaald, die waren om te smullen :-).

Dus niets nieuws gekocht.
Wel een makkie hoor, als je de hele dag werkt :-D.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten