woensdag 28 mei 2014

Telefoontje

-Het ziekenhuis, goedemiddag- 
-Ja goedemiddag, u spreekt met Fee, zou u me kunnen doorverbinden met de planning van oogheelkunde?- 
-Met de opnameplanning bedoelt u?- 
-Nouja, mijn dochter moet geopereerd worden, is dat de opnameplanning?- 
-Ja, dat is de opnameplanning. Ik verbind u door.- 

Klik  

Pieiep  

(……)

(Bandje) 
Klik 7 om uw bericht te beluisteren 
Klik 3 om uw bericht te wissen en opnieuw op te nemen 
Klik 2 om uw ingesproken bericht uit te breiden 
Klik 9 om uw bericht te versturen 
Klik 0 om naar de telefonist terug te gaan. 
Huh, wat raar


Krrrrprrrrrr 
Klik 
Toetoetoetoetoe 

Nou ja! 

Nog een keer bellen.
-Het ziekenhuis goedemiddag.- 
-Ja, goedemiddag, met Fee spreekt u weer. Ik belde net ook al voor de opnameplanning oogheelkunde maar volgens mij is er iets misgegaan, want ik krijg een bandje met een vrouwenstem die me vertelt wat ik met mijn bericht kan doen, ik weet alleen niet over welk bericht ze het heeft.-
-Maar u moet ook een bandje inspreken mevrouw, en daarna wordt u teruggebeld.-
- O, is dat de bedoeling. Verbind me dan maar weer door.-
-Een ogenblikje-

Klik 

Pieiep 

(….) 
Klik 7 om uw bericht te beluisteren 
Shit ik had net al wat in moeten spreken
Klik 3 om uw bericht te wissen en opnieuw op te nemen
Aha!


Pieiep

-Goedemiddag, ik ben Fee, moeder van Dochterlief, geboren op die datum en ze zou ingepland worden voor een operatie. Zou u me kunnen terugbellen op nummer..., ik herhaal, nummer, dank u wel-

(…..)

Klik 7 om uw bericht te beluisteren 
Klik 3 om uw bericht te wissen en opnieuw op te nemen 
Klik 2 om uw ingesproken bericht uit te breiden 
Klik 9 om uw bericht te versturen


Klik 1 om uw mailcode in te voeren 
Huh? 
Klik 0 om naar de telefonist terug te gaan. 
Dacht het niet

Opgehangen 

Waar zijn de mensen van vlees en bloed gebleven? 

Een half uur later wordt er gebeld. 
-Hallo met Fee-
-Goedemiddag u spreekt met Lotte, van planning Oogheelkunde, u had gebeld voor een opname?-
  Jeetje, het werkt! 
-Ja, (hihi), dat klopt, (hihi), ja sorry dat ik zo lach, ik had nooit gedacht dat ik teruggebeld zou worden-
 -Maar natuurlijk bellen we terug mevrouw! Het gaat om uw dochter toch?- 
-Ja- 
-Uw dochter is minderjarig, dat klopt toch?- 
-Ja, dat klopt- 
-Het spijt me, maar dan moet u helemaal niet bij ons zijn maar bij de planning van de kinderafdeling. Zal ik u het nummer geven?-
-O, ja, doet u dat maar- 
-Het nummer is ….. en ze zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8 en 10 uur 's ochtends-
-O, jammer, het is nu al half 3-
- Inderdaad mevrouw, ik zie het ook. Dan moet u het toch morgen even proberen-
-Dank u wel, ik ga het toch nu even proberen, fijn dat u heeft gebeld-
-Natuurlijk mevrouw, fijne middag!-

De planning van de kinderafdeling bellen.
(bandje)
Dit is het antwoordapparaat van de planning kinderafdeling.
Ha fijn, een gewoon antwoordapparaat!
Wij zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8 en 10 uur 's ochtends. U kunt geen bericht achterlaten. 
Sjips


Een uurtje verder en weinig opgeschoten, 
maar wel een glimlach door Lotte.

Fijn, een echt mens van vlees en bloed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten