maandag 31 maart 2014

Melktaart

Dochter en ik zijn snotterend verkouden, al meer dan een week. En omdat we geen melk drinken dan hadden we ineens een litertje melk over dat echt op moest dit weekend.

Al surfend op het net kwam ik dit recept tegen.
De 4 eetlepels margarine heb ik vervangen door 60gr roomboter. En de baktijd moet in mijn oven wat langer en de temperatuur wat hoger, maar toen hadden we 2 lekkere taarten.

Eigenlijk bedoeld als nagerecht, maar wij eten het de hele dag door..
;-).

2 opmerkingen:

  1. En toen was precies je litertje melk op, goed gedaan! Ik ga het ook eens proberen. Sarah houdt niet van (slagroom)taart, maar dit gaat ze misschien wel lekker vinden. Ik heb ook genoten van het recept, vooral het moment dat de eiwitten door het beslag gaan spartelen... ; )
    Fijne dag en beterschap! Renske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, dat had ik niet eens gelezen. Nou het ging ook niet van harte hoor :-p. Je zal maar een eiwit zijn... Jij ook fijne dag, Rens. X

      Verwijderen