donderdag 23 januari 2014

Heppum

Genieten van wat ik heb gehaald of gedaan; ik doe het niet zo vaak. Meestal ben ik alweer bezig met mijn volgende doel en vergeet ik het moment te vieren.

Gisteren haalde ik mijn rijexamen. Eigenlijk was ik niet van plan om ooit mijn rijbewijs te halen. Met het OV en mijn fietsje kwam ik overal en toen dochter nog zelf ter been was nam ik haar gewoon mee. Tegenwoordig moet dochter in een andere stad naar school en ik wil haar toch graag zelf brengen. En nu kan ik dat eindelijk zelf doen over anderhalve week!!! (Want eerst wel even een weekje wachten op het rijbewijskaartje).

Na 8 maanden, 67 lessen, 3 instructeurs, 2 verschillende steden, 2x theorie, een wissel van schakel naar automaat en 1x gezakt voor mijn praktijk haalde ik dan toch dat felbegeerde bewijs. Hieperdepiep!
Het kwam gisteren druppelgewijs bij me binnen en langzaam werd ik steeds blijer! Hoera, ik heppum! Moederlief trakteerde op taart, dus het feest was compleet.

Kennelijk geniet ik meer wanneer ik iets haal na hard werken...
Of heb ik nu de kunst van het genieten iets meer onder de knie?
Of...

Wha' ever....
IK HEPPUM! 
(lekker zeg, genieten)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten